Va skulle jag varit utan dig? Mitt liv skulle vari

Va skulle jag varit utan dig? Mitt liv skulle varit så annorlunda.

Jag var förlurad men jag hittade liv. Du som älskar mer en någon annan. Du som har plats i ditt hus för alla, även för mig. Vad kan jag säga mer än att tacka dig?
Jag älskar dig mer än någonting annat och de finns ingen jag hade offrat så mycket för som jag skulle gjort för dig!
Jag vet att jag aldrig skulle varit det jag är just nu, om du har inte kommit i mitt liv och räddat mig från allt ond. När jag går åt fel håll, då är du där och rättar mig. När jag är på väg att falla då är du där och reser mig, får mig i balans.
Jag visste det inte då, men jag vet det nu. Du är min vän, min bästa vän och jag älskar dig över allting. Ingen i världen kan ta din plats i mitt hjärta i mitt liv. Det platsen tillhör bara dig. För alltid.



I cannot promise you that
I will not change
I cannot promise you that
I will not have many different moods
I cannot promise you that
I will not hurt your feelings sometimes
I cannot promise you that
I will not be erratic
I cannot promise you that
I will always be strong
I cannot promise you that
my faults will not show
But -
I do promise you that
I will always be supportive of you
I do promise you that
I will share all my thoughts
and feelings with you
I do promise you that
I will give you freedom to be yourself
I do promise you that
I will understand everything that you do
I do promise you that
I will be completely honest with you
I do promise you that
I will laugh and cry with you
I do promise you that
I will help you achieve all your goals
But -
most of all
I do promise you that
I will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0