Varför känner jag mig så träf...

Varför känner jag mig så träffad i alla dessa förbaskade symptomer

·         Arbetsminne

·         Tidskänsla

·         Lever i nuet

·         Inre språk

·         Reflektionsförmåga

·         Läsförståelse

·         Dålig problemlösning

·         Affektkontroll

·         Ta andras perspektiv

·         Motivation

·         Energi

·         Framtidsplanering

·         Skapa nya saker

·         Omogen

·         Rastlös och rör sig mycket

·         Pillande, skrivande, kladdande, tuggande

·         Hyperpratar

·         Hyperreagerar

·         Hypersocial (vet vad alla gör)

·         Lämnar aktiviteter (vid matbordet)

·         Pedantiskt städande (när de flyttat hemifrån)

·         Pratar mycket

·         Glömmer

·         Argumenterar

·         Svårt att hålla ordning

·         Läxproblem

·         Dagdrömmer

·         "Svårstartad"

·         Svårväckt

·         Hänger inte med i skolan

·         Aggressionsutbrott hemma

·         Rastlös

·         Fritidsproblem

·         Misslyckas med att göra självständigt skolarbete

·         Skolkar

·         Antar ett riskbeteende

·         Svårt med motivation, krav och ansvar  


Världens bästa blogg som världens starkaste tjej som ger mig sådann styrka! Någon som vet hur de känns, är och verkligen har samma känsla. Så skönt att läsa igenom & har nog gjort de tusen gånger

http://lulericsson.weebly.com/adhd.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0