Dåligt från mig

Vet att jag uppdaterar som en häst, svin dåligt dvs. Och det är dumt nu när jag har fått en hel drös med läsare. Det är som att jag blir låst, ställd och inte vet vad jag vågar skriva när statestiken ökar haha...
I Lördags firade vi Fanny allafall som hade fyllt 17 och det blev massa folk! En rolig kväll som jag redan sagt kom jag på nu haha.... Kom hem i tid och allt dock men det är ju bara bra.
Söndagen satt jag bara hemma, städa lite och var allmänt död efter Lördagens dansande. Tog mig i kragen för att cykla till Karin vid 20.00 ungefär. Hade lovat henne att sova där så vad gör man då. Eric och Matte kom även förbi en sväng och stannade allt för länge eftersom jag började 08.30 idag. Inte så enkelt att ta sig upp kan jag säga när Karin ligger kvar och sover som en stock för hon började 13.00.... Slapp skolan!
I skolan har vi mest bara snackat om Berlin resa känns det som, inge bra enligt mig att ta upp alla lektioner för att prata om sånt varje dag. menmen.
Blev upphämtad av Eric före åtta och myste lite men han skulle förbi sin träning nydligen och jag plugga så han släppte av mig på samma gång. Så nu ska jag plugga sen sova sova sova. hörsnad sesnad
fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0