Dear John

Kom hem från skolan för två timmar sedan. Suttit här och hoppas på att tomten ser när jag försöker glittra med ögonen! Snart jul och det känns, börjar bli lite kallare. Ska man säga äntligen? Nej jag hoppar det.
Ska ut på promenad nu sen middag med familjen och efter det blir det plugg. Tänkte även kolla på en film, blir väl dear john eller love and other drugs. Like always
gamla bilder i repris
En kväll med tjejerna i min gamla klass
Innan dansuppvisning för några år sedan
Jag och Jessica en sommardag
I storvik hos Lisa för två år sedan kanske
Ja det står ju 2009 men låt det inte lura er för sådär såg jag då inte ut 2009. Haha fan va ful jag är. Får avsluta nu känner jag annars går det bara utför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0