.

Jag vakna med huvudvärk och sten i mitt bröst
Å jag vet ingen tröst, jag måste sluta be till min törst
För det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt
Jag svär om jag bara klarar idag
skall jag ta mig i kragen och vara så glad
För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
varför går jag alltid över gränsen
min hjärna den står där brevid när det händer
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag
Jag vakna med huvudvärk och sten i mitt bröst
Å jag vet ingen tröst, jag måste sluta be till min törst
För det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt
Jag svär om jag bara klarar idag
skall jag ta mig i kragen och vara så glad

För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?


varför går jag alltid över gränsen
min hjärna den står där brevid när det händer
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0