Godmorgon mina underbara!

Vakande för en studn sen av att pappa ropade: jennifer idag är det dan, före dan före doppare dagen! and i was like, öööh??
Ne men de betyder att de är två dagar kvar innan jag får paket, umgås med min fina familj, släkt och alla goa.
Har kopplat bort allt dåligt nu fast igåe var det mycket tankar. Kanske drappade tjejerna när ja gvar med dom eftersom jag var på skit dåligt humör men de är bra nu! Kopplat bort allt, ska kanske inte hoppa av lycka än men lite allafall! Känns lättare. Jag slipper se dig på facebook, jag har slutat läst din blogg för flera dagar sedan och jag känner mig mogen som har fått dig att förstå hur illa du har gjort mig. Så allt är okej. Slipper läsa vad du gör hela tiden och jag blir inte ens lite sugen på att läsa hennes blogg eller kolla henens profil på facebook. Framsteg? Haha.
Har såå mycket bilder att visa er! Både på min fina stig, mitt rum, bak och såå mycket mer. Massa mysbilder. Det får komma senare. För nu ska jag baka Rockey Road och fixa det sista inför julafton så man bara kan ta de heelt lugnt imorgon! Vi blir alltså 10 styckna som ska sova kvar här på jul, så mysigt. Pusspuss
1. hoppas på att mina rockey road ska bli såhär fina
2. hoppas på att min klänning kommer imorgon och att Lotta och jag går och hämtar den. Så jag hinner testa den innan nyår och beställa en annan om den inte sitter bra. Inte så mycket till NYÅRS klänning men hittade ingen bättre och mamma tvingade mig att köpa den typ. Haha

Kommentarer
Postat av: emma

asfin klänning ju! älskar färgen

2011-12-22 @ 18:55:16
URL: http://kemmis.devote.se
Postat av: Charlotta

Den ligger i mitt rum och väntar på dig, tydligen la dom paketet i min brevlåda :D kom till mig imorgon kväll så kan du prova!

2011-12-22 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0