Godmorgon och herregud!

Så roligt att jag i snitt har 150 läsare så nu när det händer något i ens liv stiger statestiken så fort. Lite lustigt hur nyfikna folk är men jag vet själv hur det är. 764 läsare igår haha! Helt sjukt.
Kom hem från tjejerna igår före 00.00 för hade ingen ork kvar. Men ska jag vara ärlig mår jag helt okej. På kvällarna känner jag mig ensam men det kan jag ta. Vi är ju vänner och de känns så jävla bra att jag kan ringa honom när jag som helst behöver honom. Ska väl avvakta att träffa honom som vän kanske men just nu känns de hyfsat.
Ska ut på en promenad nu sen julstäda, 7-8 dagar kvar till julafton! Gud vad jag längtar. Sen ska jag säga hej till någon idag också som jag inte sett på länge. Efter det blir det hämta lite saker hos Eric kanske om tiden räcker. Kvällen blir de kanske lite fest eller mys med mina fina tjejer. Jag är så glad att dom får mig att må så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0