Hej alla glada, allting kommer bli bra tillslut. LÄSVÄRT, till er alla!

man måste genom skam
man måste genom drömmar
man måste dö några gånger innan man kan leva!
Hej på er. Har varit dåligt av mig på slutet men de är mycket i huvudet. Allt med hur jag mår allt med denna kärlek och ni vet, typiska tonårsproblem haha... De senaste två veckorna har varit hemska och jag har sjunkit till en nivå som ligger långt under mina fötter.
Betett mig som en riktigt j*vla fjortis, en egotrippad liten flicka. Ja ni vet hur man blir när man mår dåligt? Man vill bara vara! Jag har inbillat mig att jag mår bra hela tiden för att orka men eftersom det bara är inbillning blir det som ett slag i ansiktet var och varannan dag så fort man hör något. Och man känner bara hur knäna viker sig, en klump i magen, kniv i börstet och ja ni är med? Då kastar man mycket skit på folk för man tror att man mår bättre själv av det. Ja det gör man, den sekunden. Dagen efter, timmen efter: vad håller jag på med? Jag har kastat mycket skit men ångrar det nu för jag mår inte bättre av att göra det. Ringt två samtal idag och bett om ursäkt för mitt beteende och det känns mycket bättre inombords. Jag försöker se ljuset, se allt det bra. Det finns inte mycket bra just nu men varför då försöka söka ännu mer karma? JÄMT. samma sak, karma, karma, karma. Men jag är starkare än så och trots alla dessa j*vla motgångar just nu som står på led bredvid mig, så orkar jag! Jag orkar sträcka på mig. Ibland försent men då ber jag om ursäkt och tar tag i mig själv och rycker upp mig. Jag kan, vill, orkar. Spelar ingen roll om jag hade legat på dödsbädden så skulle jag aldrig tänk: nu ger jag upp. Kanske för sekunden men sen hade jag kommit på mig själv. Vad håller man på med. Ge upp, vad betyder det? Det existerar inte i mitt huvud för jag orkar. Alla människor orkar! Alla motgångar gör oss så starka och får oss att orka nästa motgång mycket lättare. Du orkar allt, allt!
Alla ni där ute som också känner, vad vill allt mig? Vad ska jag göra? Finns inget att göra. Inget blir bättre. Jag orkar inte. BORT MED DESSA TANKAR. allihopa!!!

Alla som säger att dom inte orkar och ger upp, är svaga. Visa vilken stark människa ni är istället och orka! Ni orkar, ni kan! Ni har era vänner, ni har eran familj och allt som får er att tänka på bättre saker. Umgås med dom. Gör det bästa av situationen för alla orkar och kan! Ensam är stark och du, du är stark och bra precis som du är. Glöm aldrig bort det! Du är bra och äger precis som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0