Hemmahemmahemma

Efter en hel dag hemma med ingen ork till något tog jag tag i livet vid 20.00 om inte efter det. Tänkte umgås med tjejgänget men kom aldrig fram till vart vi skulle vara så tänkte att jag behövde Emma för stunden. Då kunna vi visst umgås hos Fanny men hade redan bestämt mig för att åka till Emma. Slutade med att jag cyklade dit där hon, karin och louise var allafall. Myste, kolla film och åt med hennes gomamma. Kom hem före 12 och ska lägga mig nu direkt för att försöka sova. Innan tankarna och saknaden om att han håller om mig kryper efter mig.
Emmas mamma: Hur känns det med allt nudå Jag: Bra, jag har ju emma att kramas med.
Ska nog försöka tänka så haha. Söta lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0