Jag hade aldrig trott det själv

Aldrig trodde jag att jag skulle behöva sjunka så lågt för att inte tänka på dig hela tiden, se dig hela tiden, vart jag än trycker och går. Det är svartsjuka och det tänker jag inte neka. Svartsjuka på att jag tycker att du är fin fast alla berättar för mig varje dag vad hon saknar. Jag bryr mig inte för jag tycker tjejen är fin. Jag tycker det. Men just nu är hon världens fulaste i mina ögon. Inte utseende mässigt. Utan genom hur hon har betett sig. Man behandlar inte en vän hur som helst. Jag gör inte det allafall och ja förstår inte hur vissa människor... Alla människor födds med ett hjärta, det är synd för endels dunkar enbart för sig själv och dom skulle behöva två. Jag vill kalla dom egoister. Jag hoppas inte det fortsätter, jag hoppas ni två inte kastar ner mig på backen och sparkar på mig. För bara genom att veta att ni ses varje helg, bara att veta att ni smsar varje dag gör mig illamåenden. 8timmars sömn på 4 dygn och jag känner mig inte ens trött. Bara tom och stel i kroppen. Tankarna om vad som kommer hända imorgon, på jul, nyår osv gör mig galen.
Jag hoppas ni tänker er för och inte dödar mig mer än ni redan gjort, jag hoppas verkligen det. För jag vet att båda ni två är hur bra människor som helst egentligen. Det vet jag ju, innerstinne. Och du min fina, vet redan hur dåligt jag mår. Du är den bästa jag lärt känna under en tid nu och jag tror aldrig, aldrig någonsin du vill att jag ska må sämre. Så jag borde inte oroa mig. Men nu tänker jag inte på det, inte lika ofta allafall.
Jag borde kanske vara glad för eran skull, men jag kan inte. Jag kan inte le när ni dödar mig och får mig att kräkas. Ni får mig att kräkas, inte sova, inte kunna tänka, gråta och bli helt till mig. Jag förstår inte, jag gör inte det. Låt det aldrig bli det jag är rädd för, aldrig någonsin. F.ö.r d.å g.å.r j.a.g. s.ö.n.d.e.r. J.a.g k.o.m.m.e.r i.n.t.e o.r.k.a m.e.r d.å och det vet du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0