Jag ska, jag kan och jag kommer. inom kort

Jag har pratat allt för länge om tatueringar nu och allt för mycket med tanke på att jag inte har fixat det än. Jag vill inte berätta vad för text jag ska tatuera men det är en text som har stor betydelse för mig. Den blir kanske på framsidan vid nyckelbenet eller nacken. Men de känns så tråkigt för så många har det. Dock så har inte någon texten vad jag har sett allafall. Men vi får se vart den hamnar.
Sedan en till tautering och det är min farfars födelsedatum som ska sitta på handleden eller armen. Kan bli på smalbenet också men de lutar åt armen med som på andra bilder neråt längst åt höger. Datumet där och någon symbol till. Ska bli spännande. Jag ska önska mig en allafall i födelsedagspresent så vi får se hur det slutar. Annars betalat jag själv längre fram. Längtar så mycket tills jag får tatuera in dom två för gud vilken betydelse de texterna kommer ha och framför allt har i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0