mina käraste

Alla vet att jag och klackskor är ungefär som en man i klackskor så det har varit svårt för mig att hitta ett par skor. Idag i valbo köpte jag ett par tragiska skor som jag släpade runt på i tre timmar. Går förbi Crispin och jag får syn på dom här som lyyyste i mina ögon. Springer in men är medveten om att de skulle stå 799kr som alla skor på crispin kostar och cash fanns knappt kvar. Så ser jag TVÅ par, TVÅ ynka par. tanken : ohnooo, typ 41 och 42. Kollar, 36 och 37. 37 satt som smack och dom gock på 500kr bara. Jag är så fabaskat kär i dessa skor som säker alla andra tycker är skit tråkiga haha! Men jag är bokstavligen KÄR . Det står Jennifer Marika Larsson på dem också, i mina ögon allafalll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfiiiina

2011-12-30 @ 19:20:18
Postat av: camilla

jättesnygga! :D

2011-12-30 @ 21:57:36
URL: http://cammieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0