födds man med det?



Texen på denna bild känns speciell för mig och jag börjar tänka på den mycket.
När vi växer upp får vi lära oss mycket
*ta ingen skit
*behandla andra som du vill bli behandla själv
*håll dom du älskar/ tycker om kärt

MEN. Varför fick vi aldrig lära oss detta? Att säga hejdå till någon man inte vill leva utan. Det hade varit underbart att lärt sig när man var liten ellerhur?
Om du är kär i någon men vet att du behandlar fel och måste gå därifrån. HUR ska man göra?
Om du tycker om en människa som verkligen gör dig lycklig och sedan flyttar. HUR ska man göra för att sedan inte dö av längtan?

Jag fattar väl jag med att de är något vi måste lära oss själva. Men de är frystrerande när man fick lära sig så mycket som liten men man kunna aldrig lära sig detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0