for you and for me

my hero
my other half
my best friend
my sunshine
my soul sister
my world
my
breath
my everything

my angel I can do everything for






Jag vet att de finns tusen andra som säger dessa ord till dig flera gånger än vad jag gör det.
Men jag vet även att både du och jag vet, att de är mina ord som verkligen har betydelse.
Din och min kärlek är något som ingen annan kan begripa. Och då menar jag ingen.

Att du ligger på sjukhuset och jag knappt får höra något gör mina dagar långa... Jag sitter och väntar på samtal och meddelanden om hur du mår. Jag hoppas att de bara är en ångestattack, stress eller något. Men när de handlar om någon man verkligen tycker om så blir ju oron dubbelt så stor och man tänker sig de värsta tyvär...

Ville bara säga att du är my number one. Människan jag skulle kunna offra vad som helst för. Jag älskar dig obeskrivligt mycket hjärtat du är bäst.

Alla stunder, alla känslor, tankar, skratt, minnen, dagar, bråk, hyss och allt! Allt vi har gjort tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0