Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Människor som kan fortsätta ljuga trots att den människa de ljuger för vet sanningen.
Människor som utnytjar folk.
Människor som inte är trogna.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, godispapper och nycklar.

Tre saker jag gör just nu: Äter en klubba
Lyssnar på musik
Gungar på foten.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till Grekland. ge en förmögenhet till fattiga barn. Skaffa familj, gifta mig och berätta för alla jag älskar hur bra dom är.

Tre saker jag kan: Pusha, hjälpa och finnas där för mina vänner.
Vara FÖR ärlig...
För spontan, pratig osv.

Tre saker jag inte kan: Sitta still.
Vara själv länge.
Ha koll på en boll

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Ordspårk/citat
äldre människor(har varit med om det själv)
Dina vänner som behöver prata ut

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Gymnastik
Dansa riktigt bra
Få vem som helst på fall!

Tre favoriträtter:
Hawaii på viking
grillat
pappas mat, all mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0