2 gånger på en kväll, jag menar hallå?

Haft en super mysig kväll med tjejerna och jag menar det verkligen. Myst, skedat, vilat lite men framförallt garvat ihjäl oss. Inte bara för vi alla är cp utan även sängen... Vi ligger där jag, fanny, karin och nellie medans ebba är smart och sitter i en fotölj(för hon vet vad som kan hända typ haha). Och självklart brakar sängen... Den är "sönder" eller rättare sagt dålig kvalite som fan, ikeaskit. Självklart åker jag, som ligger längst in ner på golvet typ för vi är så jävla vilda när vi kollar film och den glappar där. Lovar, kände mig iiiiinge fet när det hända en gång till också. Även att ja låg och sov, dom härjade så brakar det. Hahaha fan va feta vi är och fula.
Min Lördag! Lugn och tråkig kanske det låter som men inte då. Huuur kul som helst hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0