ÄLSKAR MITT LIV

Måste bara dela med mig av hur glad jag är! Alltså inte glad som en sex årig tjej på julafton som har fått en barbie-hus. Utan jag menar lycklig!

Mitt lov har rullat på bra, umgåtts med min fina älskling nästan varje dag som jag är så jäkla kär i.  Är så himla lycklig med honom.
Festat med mina absolut bästa tjejer som får mig på bättre humör än något annat.
Träffat folk man träffar sällan som har fått mig att inse hur dålig man är på att faktist träffa alla sina vänner.
Jag har varit ledig från skolan en hel vecka så jag har bara tagit det lugnt.
Jag har skrattat och mått allmänt suuuper bra.
Helt sjukt faktist att en människa kan må så bra, äntligen på toppen. Ska kanske inte tänka såhär men snart är man väl över gränsen igen för efter solsken kommer regn. Hoppas på att regnet inte kommer på ett bra tag nu allafall.

Älskar mitt liv! Ska jag gnälla på något är det väl att jag saknar Emma men jag får ju se henne imorgon. Sen är jag bra sugen på en kväll med tjejerna också! Känner mig lite hängig för har känt mig febrig, halsont och haft ont i huvudet också. Men eftersom jag mår så bra, så överväger det bra. Åter igen: J.A.G Ä.L.S.K.A.R M.I.T.T L.I.V



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med på riktigt. en vecka ifrån var lite väl FÖR långt

2011-11-07 @ 00:51:14
Postat av: Anonym

jag saknar dig med på riktigt. en vecka ifrån var lite väl FÖR långt

2011-11-07 @ 00:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0