Arg arg arg arg morgon

Måste komma med en åsikt nu för jag är så jävla irriterad.
I många år när jag gick högstadiet har jag varit den här som tror hon är tuff för hon sänker andra ner till botten för att bli starkare själv. Många gånger kommer jag med kommentarer än idag: men måste hon trycka upp tuttarna i kameran? Osv. Alltid äldre tjejer också, istortsett. Men grejen är den att jag är enbart svartsjuk på hennes bröst eller hennes vackra hår osv.
Nu är vi här att trycka ner yngre, jag säger inte att någon kanske gjort det nu men jag hatar det. Alla vet att man tar åt sig så ycket när någon äldre säger något till än och varför då kasta skit på någon yngre? Blir så ledsen. Får ont i bröstet för de människor som gör det är så jävla svaga. Är de inte svaga är dom så jävla svartsjuka på den människan så det är synd om den. Visst man kan ha åsikter, men kasta dem inte i ansiktet på folk du inte känner när du inte vet hur dom fungerar som person.
Jag växte upp och lärde mig det här ganska sent för min ålder men nu finns det inget som gör mig så arg! Kommer backa dessa människor till hundra för det ska inte vara så. Åhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0