För dig ska jag göra det tusen gånger om

Just nu tänker jag på Kääärlek. Haha fjantig som man är så gör jag de med lite melissa horn i högtalarna. Hur mycket jag älskar Eric oavsett vad.

När jag vaknar på morgonen Kollar jag vad klockan är, sms och pussar på eric eller väcker honom.

Min mobiltelefon är helt klart "bäst"

Imorgon kommer jag att inte göra något vad jag vet än. Planerna blev inte som jag hade tänkt mig.

Ikväll skall jag Mysa med Amanda sen försöka tvinga hit pojken min. Beroende på vilket stadium han är i.

När jag bakar Slutar det alltid med chokladbollar eller något annat tråkigt.

Sist jag grät Var här om dagen haha.

Kärlek är Det bästa som finns men har mycket karma med på sin stig.

I somras var jag Med världens bästa vänner hela tiden istortsett.

Jag pratar Nästan hela tiden.

Jag lyssnar Melissa horn och Avicii-Penguin

Jag är sämst på att prata om samma sak utan att göra inhopp med massa andra grejer.

Jag är bäst på att vara dryg när jag vill.

Den bästa känslan är När man är med nära vänner på en toppen fest och när finaste älskling håller om mig.

Jag är rädd för Vara ensam.

När jag lagar mat Blir det köttbullar och makkkiisarr.

Jag blir störd Skolan och folk som bara tar uten att ge.

Jag brukar få komplimanger Mina ögon och rumpan tror jag haha. Kul va? Nej. Sen mitt hår fortfarande fast jag har klippt av allt.

Jag glömmer aldrig Peace and Love eller kvällarna hos Nellie med tjejerna

Jag vill Pussas nu och ha MVG i alla ämnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0