fredag och lördag

Fredag:
Åkte med Charlotta till rece för hennes syster skulle komma på besök. Kom hem ganska sent dvs, duscha osv sen mötte jag emma utanför america. Käkade och kom hem till henne rätt sent för att bara käkat. Men mådde bättre när jag låg i hennes säng och fick lite värme eftersom jag hade haft feber. Vi myste hela kvällen och hade det super bra. lugn kväll h
Detta förklarar väl ändå allt:
Lördag:

Kom hem från Emma vid ett tiden då blev de pepparkaksbak med mamma, pappa och farfar. Jätte mysigt. Satt inne och mådde lite halv dåligt hela dagen. Träffa emma hos Lina ganska sent för mådde som sagt dåligt. Blev kvar där en stund och kom hem vid 00.00 kanske. (jag och tider haha?)
Var taggad på att lägga upp lite bilder eftersom jag knäppte så mycket kort ikväll, nej juste var visst Emmas kamera :) .......... suck. får bli en bild från emmas blogg från louises iphone så längeeeeeee.
emma louise mimmi. sötisar

Kommentarer
Postat av: louise

hahah va gör ja på den där bilden ens

2011-11-28 @ 21:58:02
URL: http://louiiisekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0