Godmorgon på er!

Kom nyss hem från Eric. Gårdagen var hur bra som helst!
Slutade vid 16.00 så jag åkte hem för att packa sen hämtade Eric upp mig. Blev underbart god middag hos honom med oxfilé och potatisgratäng. Efter det åkte vi på bio. Vi kollade på nya twilligt. Breaking Dawn.
Avslöjar jag för mycket med den här bilder för er som inte sett filmen? Aja jag kan inte roför attden fanns på google/bilder ;)
Så himla mysigt hade vi igår och filmen var hur bra som helst! Skulle nog inte kunna varit en bättre dag. Kröp ner i sängen ganska tidigt för att komma upp idag eftersom han är påväg till Arlanda nu för att hälsa på sin syster i New York. Så svartsjuk. Men det blev allafall en perfekt kväll innan han skulle åka och allt, sen hade vi varit tillsammans i 2 månader igår om det är något att hylla haha... En bra början allafall. Gud så jag älskar denna kille, är så fruktandsvärt kär. Känner mig fortfarande nykär efter en sån här bra kväll med fjärillar i magen och sånt fjant haha.
Känner mig så tråkig när jag inte har nå bilder på oss men jag är den som är rädd för kameran och sen är det Eric som har de få bilderna på oss på sin telefon haha..


Kommentarer
Postat av: Lina

Det heter Avundsjuk inte Svartsjuk.

2011-11-19 @ 12:12:07
Postat av: Jennifer

Okej, tack för upplysningen

2011-11-19 @ 17:10:44
URL: http://jenniferlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0