i would do anything for him

Sitter vid datorn nu fast jag inte har tid, otippat? Känns som man alltid gör det. Har allafall hunnit med massor efter skolan. Började med att handla en julklapp med mammi sen fick jag donken. Lyckan som uppstår när man får donken haha! Kom hem och har varit på promenad, tvättat och haft på glasyr på några peppisar. Knäppte kort men dom är så ful haha. Ni kanske får se ändå.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer älskling och hämtar mig sedan kryper vi ner i sängen så blir inget mer från mig ikväll. puss

Några bilder från i Lördags hos Lina. Var bara där från tio till tolv ungefär men Ronja hade knäppt lite kort så slänger väl upp några av hennes



Kommentarer
Postat av: Sara

på tredje bilden är det en tjej med svart hår, har hon blogg? :)

Jätte bra blogg btw!

2011-11-30 @ 15:49:00
Postat av: Jennifer

Inte en aning faktist! Tack :)

2011-11-30 @ 21:09:04
URL: http://jenniferlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0