its a little bit funnyyy

Senaste
Ringda samtal? mammis
Mottagna samtal? Slemmbobba
Du kramade? Eric
Du kysste? Älskling
Du hade samlag med? Ja vem kan de vara haha
Du sa "jag älskar dig till" och menade det? Eric eller mamma
Skäckfilmen du kollade på? Minns inte riktigt haha
Tvprogrammet du såg? Något igårkväll, minns inte
Kärleken? Världens finaste pojkvän
-
-
Har du någonsin
Druckit? Ja
Rökt? Testat
Snusat? Testat
Tagit droger? Skulle aldrig
Dissat någon? Coooooool fråga, mh
Blivit dissad? Jaa haha
Varit tillsammans med någon i över två år? Nepp
Tyckt om någon i över ett år? Jajemen
Haft samlag med samma kön? Nej
Hatat någon? Ja men ska inte utrycka mig så men ogillat så jag velat se henne dö, Emma Ramic haha
Rymt hemmifrån? Oja, men kommer ju hem sen igen haha
Skolkat? Skulle jag aaaaldrig gjort ;)
-
-

Familj / Vänner
Hur många är ni i din familj? 3
Vem har du bäst relation me av dom i din familj? Mammis
Ditt längsta utegångsförbud? Minns inte men vid 2008 fick jag det miljoooner gånger
Har du haft husdjur, vad? Massa olika djur men nu har jag katt och hund
Vem står för middagen? Pappa oftast annars mamma
Vilken är din bästa vän? Har inte en bästa vän, har flera nära
Vilken vän kan du lita mest på? Mest och mest. Ingen till 100% Men kan säga allt till Fanny, Amanda, Ebba, Lina, Charlotta och typ Emma. Finns fler
Vilken vän vet du alltid kommer finnas där för dig? Alla mina nära.
Vilken vän har du gått egenom mest med? Emma Rambitch tror jag eller ja Jessica och Amanda också men ja haha
Vilken vän har aldrig ljugit för dig eller svikit dig? Hur ska jag veta om någon har ljugit för mig eller så. Emma sviker mig inte nu och har inte gjort, ljuger gör hon inte heller
Vilken vän ringer du när du är i nöd? Lina typ
Vilken vän spenderar du mest tid med? Tjejerna i klassen och eric kanske
Vilken vän är mest som dig? vet inte riktigt haha
Har du någongång velat ha din kompis pojkvän? Nee eller Jessicas när vi gick i 7an osv haha
Har du hållt på med din bästa väns ex? Ja samma som över
-
-
Killar
Senaste långvariga "flörten"? Eric nu sen var de kärleksromans med J .
Det sämsta med killar? Killar med storhets tror jag
Det bästa med killar? Att dom är killar och inte lika fjantiga som tjejer med bråk och sånt
Snyggaste killen? Oj haha....
Beskriv drömkillen, insida och utsida. Brunt hår, gärna bruna ögon, fin stil. Omtänksam, kärleksfull, skämtig och ja... haha fjantigt det här ju
Har du någonsin träffat killen du just beskrev? Tillsammans med finaste killen och klart att jag inte gemför honom med min "drömkille" för han är ju min drömkille nu haha.
Bästa sättet och göra slut på? I verkligenheten och vara ärlig även om det kan svida
Sista elaka sak du skrev till en kille? Dumbom! hihi
Förhållande eller singel? Förhållande
-
-

Antingen eller
Festa eller mysa? Båda
Kläder eller skor? Kläder
Kärlek eller hat? Kärlek såklart haha
Skola eller jobb? Jobb
Vänskap eller kärlek? Båda!
Cider eller öl? Öl
Matte eller kemi? Beror på vilket kapitell
Cab eller limosine? Cab
Taxi eller buss? Taxi
Ordentlig eller slarvig? Båda
Seriös eller oseriös? Båda. Seriös och oseriös, oseriöst till en viss gräns.
Va säker eller ta risker? Ta risker, eller bådeoch haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0