Någon som vet vad det kan vara?

Frågan är varför jag är hemma när jag börjat? Självklart har min kropp börjat säga ifrån efter så dåliga sovrutiner, slarv med mat osv. Har blivit bra med maten men sömnen är väl itne bäst sen är det förmodligen något annat också.

Blev såhär flera gånger förut och det finns ingen sämre och läskigare känsla. Händer kanske en gång på 2 månader, ibland oftare...
Vaknade pigg och glad så jag gick ner, släppte ut hunden och gav honom mat. Började göra ordning frukost då jag känner mig yr och spyfärdig samtidigt som fingrarna sticker. Stödjer mig till bänken för att ta ett glas med vatten sedan sätter jag mig vid köksbordet. Började svettas och då menar jag så det verkligen rinner och jag överdriver inte! Men det rinner svett från kroppen så gick ut och satt mig på trappen i -2.3 grader. Blev inge bättre. Försökte resa mig upp men ögonen var inte med och kroppen vill bara falla ihop samtidigt som fingrar och tår sticker så det känns som jag ska tappa dom.
Gick upp i trappen och ramlade ihop i den, tog mig upp igen av ren panik men kände att jag skulle ramla igen så jag gick in på toaletten för att vara nära toan om jag behövde kräkas. Faller på golvet och ligger där helt orörlig. Känns som man ska dö och jag menar det verkligen. Låg där och var svimmad tror jag men var halvt med. Svettades så jag visste inte vad som hände. Skakade och kunna inte röra ett finger trots att de spökade i fingrarna fortfarade eftersom de stack så mycket. Kände att jag börjar bli piggare så jag kryper upp och sätter mig på toan för att inte ligga på golvet. Kunna röra mig men såg dubbelt som på film typ, läskigt. Tog mig in i mammas sovrum för att lägga mig bredvid henne och hon såg ju direkt eftersom jag är vitare än vitaste färgen som finns i ansiktet. Hon tog mig på pannan och kände att jag var genomblöt. Låg där en stund och jag började få tillbaka färgen och frysa samtidigt som jag svettades. Gick ner och fortsatt med frukosten och nu är det bra igen. Är skakig och har frossa men det är ju ingenting. Fyfan va trött jag är på detta, någon som vet vad det kan vara? Hur läskigt som helst och är livrädd att det ska hända när jag är borta eller så. Någon som känner igen det och kan veta vad det är?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har samma sak!!!

2011-11-17 @ 11:14:24
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: emma

men stackare! mår du helt bra nu? jag har fått så, men bara två gånger i nian. tror det har att göra med att man slarvar med maten, vad man dricker och hur mkt man sover. klart kroppen tar stryk om man inte tar hand om sig själv på ett längre tag. hoppas du mår bra nu iaf<3

2011-11-17 @ 14:03:28
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0