"Spelar ingen roll för jag vill bara vara med dig och ingen annan"

Godmorgon på er! Vaknade före åtta av att klockan ringde. Jag börjar ju halv 10 idag så det kändes väl lite sådär haha! Men vad gör man inte för att få sova med sin älskling. Så kom nyss hem från Eric och ska väl byta om, duscha av mig tror jag osv sen möta Lotta för att åka till Rese. Vi ska till Gävle nu på förmiddagen på fängelsemuseum typ.... WOHO
Igår allafall! Kom hem sent från skolan för jag gjorde omprov och skit. Kom hem, duscha, var ute med hunden sen hämta bebis mig så jag umgicks med honom och Matte. Tog de baraaaa lugnt. Hade en skön kväll.
En bild på Emma och mig före 50cent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0