svar på tal

Hejhallå! Kom hem från min gobit för en stund sedan och har hunnit käkat nudlar med mammis, underbart gott. Hade fått en liten lustig fråga här också så jag måste svara på den haah....
Självklart sover jag hos Eric! Saken är den att när jag börjar 08.00 och han 10.00 är inte han jätte sugen på att skjutsa mig på morgonen. Hade tur imorse eftersom han hade varit vaken i 30timmar men ändå skjutsa mig imorse men oftast så åker jag hem i dessa lägen. Sen nu, hans träning börjar 21.40 och slutar 22.50 och vi börjar inte samtidigt imorgon då hinner vi knappt ses så varför inte bara skippa det och sova i varsin säng? Älskar att sova bredvid honom såklart, pussas och sen somna i hans famn men de händer bara ett par gånger i veckan sen hela helgen då. Det tycker jag duger hur bra som helst! Vill inte att vi tröttnar på varann eller blir irriterad på varann. Sen är både han och jag så att vi behöver vara själva ibland och vill det. Så jag tycker vi har det super bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oki!! Låter smart, väldigt bra resonerat :)

2011-11-29 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0