täckbyxor?

Måste börja detta inlägg med att säga att jag saknar mina tjejer så mycket. Inte så att de var längesen utan mer att jag vill stå med dom och ösa, leva och ha det så jävla kul!
Kom hem vid 6 ungefär från min fina och sen dess har jag hunnit käkat lite men även varit ut med hunden. Börjar bli lite kallt för sånt men de får jag leva med.
Måste bara säga en oviktig sak som även det här över var men en grej bara. Just nu tänker jag ta täckbyxor som exempel för jag kom och tänka på att jag vill ha snö, ta på mig sånna och gå ut i snön för att hoppa runt med hunden haha.
Har ni tänkt på att när man är liten har man alltid sånna på sig och de är ocoolt om man inte har det? Sen nu när man är i våran ålder och ska ut med skolan för att åka pulka åker man med jeans. Fattar inte varför men så hör man "kolla han, han har täckbyxor. vilken idiot."
Sen när man blir äldre och är tillräckligt mogen för att fatta att man kanske fryser ihjäl om man inte har det på sig har man det annars är man störd. Varför är man så töntig i våran ålder för? Det gäller allt! Mössa hos många tjejer också osv. fattar inte varför man är så fjantig! what goes around comes back around
random men har tänkt på det så många gånger i massa olika lägen haha.

Kommentarer
Postat av: jennhy

Du är ju för go, haha

2011-11-17 @ 00:42:02
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0