Lista, lång men funfunfun

1. Har du körkort? nepp, skämmit för pappa va?
2. Hur många uppkörningar gjorde du? zero
3. Drömmer du? yep, like a little kid
4. Om ja; minns du dina drömmar? bara dom som är spårade och konstiga, som tex att jag var på solsemester med mannens ex? haha vafan lixom
5. Tror du på nåt övernaturligt? si
6. Om ja; vad: andar
7. Vart kommer du ifrån? som den lilla blandrasen jag är. Finland 50 prolle, brasilien 25 och italien 25.
8. Spara eller slösa? jag har sveriges sämsta karaktär, så slösa. like a boss
9. Har du investerat pengar? si
10. Spelar du sällskapspel? alfapet
11. Favorispelet? ssx<3
12. Favoritsemesterställe: egypten är ganska nice
13. Drömresan skulle vara: paris, eller ne dit ska jag flytta inte resa
14. Länder jag har varit till: säg ett land, jag har vart full där
15. Semestertips? kolla alkohol priserna, är det billigt. åk dit, bli skit full, kom hem, undra vad du gjort hela resan
16. Semestermardröm? vene, allt blir misslyckat?
17. Vad skulle du INTE göra på din semester? ha tråkigt
18. Vem diskar hemma hos er? diskmaskinen
19. Storhandlar du? aldrig
20. Är det något du är bra på? säg något jag inte är bra på
21. Är du praktisk? ne
22. Är du teknisk? ne
23. Har du besökt nåt nöjesfält? ja
24. Gillar du det? aa
25. Favoritkarusellen? lilla pariserhjulet på grönan
26. Dusch eller badkar: dusch, hatar att bada badkar. får hallucinationer om att någon ska komma och dränka mig
27. Färg på ditt duschdraperi? här är man fashion och har glasdörrar runt duschen
28. Syr du dina gardiner själv? kolla på mig, ser jag ut som någon som kan sy?!
29. Musikfavoriter / favoritartist: mando diao är min kärlek
30. Tittar på TV: ja
31. Hur mycket tittar du på TV? brukar sova med tv på, haha
32. Äger du nån leksak? typ några mjukdjur
33. Varför har du sparat dem? massa minnen
34. Lekte du med Barbies som liten? si
35. Äger du en kamera? ja
36. Vilken sort? vene någon systemkamera vairant
37. Fotografera du mycket? ne
38. Högtid du gillar? min födelsedag, som borde bli en högtid
39. Har du prestationsångest? beror på vad det gäller
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? sanndrömmar? är det ens ett ord`?
41. Har du en brevvän? aldrig haft och kommer aldrig att skaffa heller
42. Dricker du mjölk? si
43. Varför då? as gott
44. Vad anser du om kungahuset? dom är som myggor, dom finns. men ingen fattar varför
45. Läser du skvallertidningar? ne
46. Tror du på allt det står i dem? ne
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? haha ja, tycker det är ironiskt att det snackas så mycket
48. Skvallrar du ibland? ne, berättar bara fakta
49. Hur kör du bil? som att det inte finns någon morgondag
50. Har du ett motto du lever efter? ne
51. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: det är ett äckligt matte tal
52. Favoritfika på café? kaffe
53. Ljud du hör just nu: emmas mummel och dom andra som säger åt henne å hålla käften
54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? färg
55. Har du en bra relation till dina föräldrar?.ja
56. Gillar du att betala räkningar? nej
57. Har du koll på din ekonomi? ja
58. Har du vunnit pengar nångång? ne
59. Spelar / tippar du på nåt? ne
60. David Bowie eller Beatles? beatles
61. Favoritämnet i skolan? rast
62. Världens fulaste ord? gumman, snuttan, pluttan, lille vän osv
63. När du svär; vilket ord använder du då? fan
64. Världens vackraste ord? käften
65. När rengjorde du din ugn senast? har ingen ugn
66. Berätta om det värsta du varit med om:när en nära vän tog livet av sig
67. Är du social? ja, hatar att vara ensam
68. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? haha aldrig
69. Vad är det mest romantiska du vet? haha ingen aning, är inge romantisk av mig
70. Barnprogram du avskyr sen du var liten: doris? en ful kossa iaf som var as dryg
71. Samlar du på nåt? dammråttor under sängen
72. Din värsta ovana: att jag får skumma tvångstankar och att jag är besatt av att fixa mina ögonbryn
73. Din bästa ovana: har ingen bra haha
74. Kändis du skulle vilja vara: ingen, eller jo. någon cp rik
75. Kändis du skulle vilja vara med: sååååå många snygga!!!
76. Du ångrar att du inte: lärt mig fler språk
77. Du blir glad av: mycket
78. Du blir förbannad av: mycket
79. Drömjobb: något där jag gör så lite som möjligt och blir rik av
80. Om du fick 10 miljoner: shoppa tills jag dog
81. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: äta en spya
82. Nära-döden-upplevelse? brukade alltid tro att jag skulle dö när jag ramlade av hästen förr
83. Ditt livs bästa ögonblick: när jag föddes
84. Bästa tekniska uppfinningen: iphone
85. Du kommer till himlen / helvetet: helvetet
86. Har du någon bästis? ja
87. Beskriv dig själv med tre ord: pratglad, ironisk, cynisk
88. Vad får dig alltid att skratta? när någon ramlar
89. Har du bra självförtroende? jag antar det
90. Älskar du livet? ja, iaf när allt går som jag vill
91. Vad önskar du? att listan är slut, tröttnade vid fråga 35.
92. Vad tycker du är gott? julmust
93. Vad har du för humor? dålig
94. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? ja, i hampus
95. Vad ska du göra idag? gå i skolan och plugga
96. Vad läser du varje dag? bloggar
97. Vad dricker du varje dag? mjölk
98. Senast köpta skiva: var typ 2000
99. Senast film på bio: c nånting...
100.  Skriver du dagbok? gjorde när jag var typ 10
1. Har du körkort? Nej, kommer aldrig lyckas med det heller haha
2. Hur många uppkörningar gjorde du? Har inte suttit bakom en ratt
3. Drömmer du? Säger som Charlotta: yep, som ett litet barn
4. Om ja; minns du dina drömmar? Oftast allafall hehe
5. Tror du på nåt övernaturligt? Absolut
6. Om ja; vad: Att man tar vägen någonstans när man där och på andar
7. Vart kommer du ifrån? Svenne unge, Gävle BB ;)
8. Spara eller slösa? Vet inte ens vad spara betyder
9. Har du investerat pengar? Neeeej haha
10. Spelar du sällskapspel? Ölspelet? hehe
11. Favorispelet? Lär väl vara spelet Armin kör när han pratar like a turk vid sina utländska vänner
12. Favoritsemesterställe: Spain
13. Drömresan skulle vara: Grekland med min kära eller mina tjejer
14. Länder jag har varit till: Spain, bulgarien och... inge mer typ
15. Semestertips? Ta det billigaste hotellet, ta all inclusive och lev livet
16. Semestermardröm? Planet störtar kanske
17. Vad skulle du INTE göra på din semester? Sitta inne på hotellet
18. Vem diskar hemma hos er? Diskmaskinen
19. Storhandlar du? Aaaaldrig hänt, ne men ... nej tror inte det haha
20. Är det något du är bra på? Prata? haha
21. Är du praktisk? Ärlighet varar längst, inte ett duuuggg
22. Är du teknisk? Ne haha
23. Har du besökt nåt nöjesfält? Vem har inte, haalåååå
24. Gillar du det? Oja
25. Favoritkarusellen? Typ kärlekstunneln haha ne men vet inte
26. Dusch eller badkar: Man vill ju alltid ha det man inte har så bada!
27. Färg på ditt duschdraperi? Haha vit/svart
28. Syr du dina gardiner själv? Ikea fixar det där bättre än mig tror jag
29. Musikfavoriter / favoritartist: Oj, för brett för att kunna säga någon
30. Tittar på TV: jÄMT haha
31. Hur mycket tittar du på TV? Som sagt
32. Äger du nån leksak? Äger ju Rambitch
33. Varför har du sparat dem? Hon är bra att ha ibland
34. Lekte du med Barbies som liten? Haha det var mitt liv
35. Äger du en kamera? nej, tre
36. Vilken sort? System nikon, digital canon och nån till skitgrej.
37. Fotografera du mycket? Nej haah
38. Högtid du gillar? Julafton!!! <3
39. Har du prestationsångest? Kan jag ha ibland ja
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? Finns detta ord i svenska ordboken ens? Men ja det har jag om de är typ att man drömmer något som har hänt eller som händer sen.
41. Har du en brevvän? Hade i Danmark genom skolan förr
42. Dricker du mjölk? Laktosfri sisi
43. Varför då? Mamma tvingar mig :( ne men oboyy
44. Vad anser du om kungahuset? Stort hus med oviktiga människor i som bara är "mäktiga" men bara finns där och inte gör ett piss egentligen
45. Läser du skvallertidningar? Ibland sisi
46. Tror du på allt det står i dem? Aldrig
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Lyssnar för mycket ibland.
48. Skvallrar du ibland? Ja de är klart, de gör alla. Man tror inte man gör de men shiiit, emma fes skit vidrigt i fredagsnatt, jag med. var dedär skvaller?
49. Hur kör du bil? Som om de aldrig skapats någon bil, aldrig suttit bakom ratten y0y0
50. Har du ett motto du lever efter? "Ung och stolt, jag är en krigare. Med tron på mig, går livet vidare." Min blivande tattttoooo fast ska inte skriva på svenska dock
51. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: Kolven innehåller syrgas
52. Favoritfika på café? Iste
53. Ljud du hör just nu: Charlottas mummel om att hon vill tatuera sig, slyna
54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Skåp överaaalllt
55. Har du en bra relation till dina föräldrar? jadå
56. Gillar du att betala räkningar? Skulle aldrig gjort, inte förens jag bor i egen lägnhet
57. Har du koll på din ekonomi? Ja det är inte så svårt, 9kr på kortet
58. Har du vunnit pengar nångång? Skrapade lott, 50 kr. wohooo
59. Spelar / tippar du på nåt? Nejnej
60. David Bowie eller Beatles? Vet inte, beatles kanske
61. Favoritämnet i skolan? Lunch
62. Världens fulaste ord? Älsk istället för älskling. ingen topp! Sen alla dessa ord man hör på naturkunskapen osvosvosv.
63. När du svär; vilket ord använder du då? Fitta, fan, hevete, slyna.
64. Världens vackraste ord? Slyna, älskling, hjärtat, gumman och... vänta de är något konstigt ord... manipulera är ett fint ord tycker jag, testa säga det några gånger.
65. När rengjorde du din ugn senast? Vad är ugn?
66. Berätta om det värsta du varit med om: Skolan
67. Är du social? Tror de, så social så jag blir dryg haha
68. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Haha aaaaldrig!
69. Vad är det mest romantiska du vet? När han säger fina saker eller visa kärlek öppet eller skämer ut tjejer. sötaste som fiiiinns.
70. Barnprogram du avskyr sen du var liten: Katthund på nic.
71. Samlar du på nåt? Minnen
72. Din värsta ovana: Kan knappt ta i offentliga handtag, känns så jävla lortigt.
73. Din bästa ovana: Dubbelkolla så plattången är av.
74. Kändis du skulle vilja vara: Miley eller Selena Gomez
75. Kändis du skulle vilja vara med: Inga stora krav, andreas wijk hah
76. Du ångrar att du inte: Började extrajobba för 4 månader sen typ eller ja idag. Att jag inte GÖR det dvs.
77. Du blir glad av: Mina vänner och älskling
78. Du blir förbannad av: Svek, falskhet, folk som ger förhoppningar till andra killar eller tjejer när dom har förhållande. osv
79. Drömjobb: Frisör. Kommer aldrig kunna bli dock pågrund av leder
80. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag köpt så mycket fint till Eric, mig och åkt bort och.. ska jag fortsätta? Även ge pengar till forskningar.
81. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Helt seriöst så vet jag inte. Lämna Eric föresten, skulle jag aaldrig göra.
82. Nära-döden-upplevelse? När jag cyklade ner för en backe till emma i fredags. Brant som fan och bromsen funka inte, gräät av rädsla haha
83. Ditt livs bästa ögonblick: Finns väl flera, från när min kusin Andjelina föddes till när hjärtat sa att han älska mig första gången. Finns massa ju.
84. Bästa tekniska uppfinningen: Dildosven jag vill va din bästa vän, nej jag vet inte.
85. Du kommer till himlen / helvetet: Himlen annars blir jag lack som fan
86. Har du någon bästis? Massa,
87. Beskriv dig själv med tre ord: Pratglad, spontan, ärlig om vad jag tycker.
88. Vad får dig alltid att skratta? När andra ramlar eller gör bort sig.
89. Har du bra självförtroende? ne men vafan de är en värdslig sak
90. Älskar du livet? Ja det gör jag
91. Vad önskar du? Att jag får pengar här och nu
92. Vad tycker du är gott? Pepparkakor
93. Vad har du för humor? Torr humor haha
94. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja det har jag och är det igen nu!
95. Vad ska du göra idag? Le i skolan och prata massa så dagen tar slut någon gång.
96. Vad läser du varje dag? Bloggar och facebook haha
97. Vad dricker du varje dag? Laktosfri milk
98. Senast köpta skiva: Hits for kidzzz typ för hundra år sedan.
99. Senast film på bio: Breaking Dawn
100.  Skriver du dagbok? Orka, orkar inte ens skriva den här listan typ. Min blogg är fan en dagbok hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0