we found love

Morsningkorsning! Igår var vääärldens segaste dag! Satt inne i 5 timmar typ för att vänta på tjejerna som kom en sväng vid 10-12. Myste lite sedan drog alla utom amanda och då blev de nudlar, underbara nudlar!
Satt hemma till 02.00 då Oscar kom och plocka upp mig för jag skulle följa med som sällskap för att hämta Eric, Mattias och Oliver i gävle. Mattias hade haft roligast tror jag, för fullare människa lär man leta länge efter!
Kom hem till mig vid 3 och Eric somnade innan jag ens hann blinka, skit kul för mig som inte kunna sova, eller.
Idag har jag legat i sängen heeela dagen med älskling, rastlösare än någonsin. Var t.om så rastlös så jag gav honom frukost på sängen, han måste ju tycka att jag är världens bästa flickvän för tillfället?? Haha possis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0