3 dagar sedan javisst

Dött här jag veeet. Men vad tycker ni jag ska skriva om? Har verkligen ingen anning så då blir det lätt att jag glömmer bort mig och inte orkar. Men den här helgen har jag haft fullt upp!
Fredag: Var hemma tills klockan närmade sig 20.00 för jag kanske skulle till Word Cup men de sket sig så jag cyklade till Emma. Cyklade en bra bit för att få komma till någon fest. Öste och hade hur kul som helst. Blev dock sent som satan. Men fick ju sova med Emmis och de är huvudsaken. hihi
Lördag: Kom hem från Emma vid 16.00 ungefär då var de snabbt in i duschen, fixa mig osv för att fira Amandas syster som fylde 18 år. God mat, fika, godis, dricka och bra sällskap. Åkte hemåt vid 20 ungefär och då kom älskling ut, fullare än en kastrull och pussades lite. Följde med in på Word Cup där mina fina tjejer även fanns. Åkte till donken när alla matcher var slut sen hem till mig för att sova med min fulla fina älskling.
Söndag: Vaknade tidigt och var trög i hela kroppen men de var bara upp och hoppa. Säga hejdå till Eric för att åka till Farfar och hjälpa honom på gården med massa grejer. 11 på morgonen!!! Kom hem vid middag då var de bara att duscha, fixa sig. Åkte hem till Therese sen NS för Söndagsfest. Sköööönt med studidedag idag kan jag ju säga!
FULLT UPP HELT ENKELT

Kommentarer
Postat av: emma

soet vi är! har du hittat eller frågat om din rosa kamera jennif? <3

2011-10-18 @ 07:55:44
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0