"Det man inte vet, det lider man inte av"

Jag tänker inte gnälla, inte grina, inte verka brydd. För jag vet att ju mer dom spottar på mig ju snabbare kommer jag att blomma. Jag älskar mitt liv, allt som har med det att göra! Nästan allafall. Jag mår bra, jag gör det. Om jag inte gör det, så inbillar jag mig det. Ingen vet hur det känns, hur det är eller hur man mår och det är bra. För de som hade vetat, hade lidit. Men jag tänker inte låta det hända. Jag är jag och ingen människa ska få sänka ner mig. Stark, stolt och en tjej i mina bästa år. Vägrar ta emot skit från människor som inte förtjänar att ge mig det. Jag klarar allt för det för alla. Och allt som inte dödar mig, oavsett hur svag jag blir av det så gör det mig så jävla mycket starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0