Faller och vaknar

Någon sa till mig för någradagar sedan att de märks att jag har landat. Att jag känns så stabil nu och att jag ör nug själv igen. Den där glada och goa Jennifer. Att jag har blivit en annan människa och man jämför för 2 månader sedan. Jag vet att de är sant. Jag går runt och ler åt folk jag möter, gör vissa skolsaker friviligt, fler folk känner att dom kan vända sig åt mig för att bli stöttad. Jag har landat! Det finns sekunder jag saknar och även längtar ibland men egentligen är jag precis där jag vill vara. Jag har inget att sakna eller längta till för jag lever i nuet och har det så bra.

Fylld av kärlek... Jag känner mig så otroligt fylld av kärlek och kan inte förstå hur jag har haft turen att hitta så mycket fantatiska människor att dela mitt liv med. Att jag förtjänar det? Allt ifrån vänner, bekanta, familj, släkt, pojkvän, partyprissar, klasskamrater, alla människor jag mår bra med har jag i min närhet. De människor som ger mig energi och som gör mig glad.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0