gosis

Haft en lugn helg och de är väl bra eftersom nästa blir roligare och fullt ös!
Fredags var vi några tjejer hos Karin, kikade idol och bara tog de jätte lugnt.
Lördags var vi väl närmare 10 st hos Nellie och kolla film. Alla låg och sov nästan för vi var så himla trött!
Söndags var jag med älskling och tog de super lugnt.
Har därför fått sovit ut varje kväll för senaste kvällen var i Lördags och då kom jag halv 2 kanske och slockna direkt.
Helgen som kommer är de mycket som händer eftersom på Fredag kommer 50 cent som alla ska på. Inte jag dock för har ingen ork. Sen Lördag blir det en stor haloweenfest och gud va kul jag ska ha det med mian tjejer. Taggad till tuuuusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0