Lördagskväll

Hej på er. Vet att min header är tråkig och att ni har tröttnat på den så ska göra något nytt när jag känner att orken finns...
Men vaknade allafall vid halv 12 av att gullis ringde och prata lite med mig. Gick ner och ät en toppen frukost sen poker med farfar och mamma. Nu ska jag kolla film tror jag och planera kvällen eller något. Ingen aning om vad jag ska göra. Något förslag?

Blir väl fest eller något sånt eller umgås med emmis. Vill ha en lugn filmkväll men de kommer jag ångra om jag sitter inne så vi får seee.
Cause it feels like I'm right for the first time and every time I take you in
I feel my heart skip a beat again
I'm drowning in your love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0