Nästa gång jag möter en tant ska jag skrämma henne och se hur hon reagerar då istället!

Har frysit varje dag jag cyklat till skolan på senaste men de kvittar tycker jag. För den där morgon solen som vi får njuta av så länge den existerar länge än till 15.00 på dagarna gör mig så glad. Älskar att cykla till skolan, alla färger och veta att alla andra länder faktist inte har 4 årstider som vi.
Det som gör mig gladast när jag kommer cyklande eller gåendes ensam är att få ett leende av någon! Finns det något bättre än att möta en gammal tant som ler så sött åt en? Jag tror faktist inte det. Jag ler åt alla jag möter för jag själv vill bli bemött så men jag vet inte vad det är för fel. Är jag för ful så jag skrämmer dom? Ser jag ut som ett monster? Ser jag ut som en tattare? En mördare? För i alla år har jag fått leende tillbaka men nu får jag tamefan aldrig det! 1 av 10 kanske och då är det oftast påväg hem från skolan. Morgontrötta gamlingar som är ute och går 08.00 ? Tror knappast det. Nästa gång jag möter en tant, ska jag skrämma henne och se hur hon reagerar då istället!
Svenska tanter och gubbar, passa er imorgonbitti

Kommentarer
Postat av: jennhy

Snygg du är då tjejen!!

2011-10-06 @ 20:38:31
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0