Såg att jag hade 200 fler läsare nu än igår och tidigare...

Så kan ju passa på att säga det direkt för antar att de har med Anelas blogg att göra med dessa kommentarer om mina vänner och främlingar. Jag tänker inte fortsätta skydda mig och ta emot hot för något jag inte är skyldig till. Hade jag tyckt si eller så om folk hade jag sagt det personligen och det är skönt att mina nära vänner och alla som känner mig vet det. För börjar bli leds på era hot eller stöddiga saker ni skriver i facebook chatten. Men som sagt tänker inte försvara mig för något jag inte är skyldig till. Att sitta här med en mage som värker för att någon anonym skriver kommentarer om folk och sedan skyller på mig är sjukt. Att jag ens bryr mig. Men att ta emot hot när man är oskyldig gör allafall mig ledsen. Dels för att folk tror så om mig sen att någon kan vara så elak som den anonyma. Vill bort från staden för att slippa folks tankar om mig som någon annan har skapat. Hoppas denna usla människa ligger och spyr av ångest. Äckliga f*ttaa

Och till dig som är anonym. Om du nu väljer att skriva ut dina åsikter om folk anonymt är det en sak sen bara för det blir en stor grej av det kan du väl komma på något smartare än att skylla på mig? Jag lovar dig en sak, att när jag får veta vem du är tänker jag mata dig genom att spy dig i käften sedan sparka dig så du tappar andan. Därefter skära av varje jävla kroppsdel på dig. Äckliga idiot!

Kommentarer
Postat av: Dolphan

tror du verkligen att det är samma person som skrev första kommentaren, som har skrivit att det är du? i don't..

2011-10-05 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0