Stockholm i ord

Hej på er! Var ju så stolt över att jag skulle ta med mig systemkameran igår och ja jag kom ihåg den men glömde därefter minneskortet... Så blev inga bilder ändå haha, för dåligt jag vet!
Vi åkte allafall till Stockholm igår med klassen vid 08.00 och hade allsång hela vägen till Stockholm ungefär, dryga men jag älskar oss allihopa. Kul hade vi lär jag säga! Var mycket gå hela dagen och vi var både på riksbanken och något annat ställe. Ointressant. Det roliga var stunderna vi fick gå fritt på stan. Började med att jag köpte två par skor hur billigt som helst, ni får se sen. Var inte på buttricks i närmare 1 timme där det var fullt av masker, kläder, smink osv till halloween. Alla köpte något och jag kom utm ed ett shotglas, det får ni också se sen. Sen spenderade jag inte pengar på något mer än maten då. En stor woktallrik! Hade otroligt mysigt där borta.
Idag är jag ledig, vilket är hur skönt som helst! Sen på eftermiddagen ska jag umgås med Eric. Kanske svänga förvi stan innan det också annars fixar jag det imorgon.
Imorgon är det en ganska lång dag men efter det blir det kanske gym eller stan en sväng. Sen mysa med älskling håller jag tummarna för.
Fredag är en lång dag i skolan sen efter det ska jag väl vara helt alone eftersom ALLA ska på 50 cent. Är det någon som INTE ska dit?

Lördag ska jag ösa som om jag aldrig har öst förut med mina underbara tjejer. Hela gänget plus Lina och Jessica. Jävlar du vad kul vi ska ha denna halloweenfest. Tackar tjejerna som har festen redan nu en dag före, så bra!
Söndag blir det väl bara att ta de lugnt för antar att man inte kommer må skit bra då. Men det återstår att se. Wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0