Svaaaaaaaar

Gullig haha! Vet inte riktigt vad jag ska dvara dock känns bara så fjantigt men aja here you go
Jag har vetat vem Eric har varit i säkert 4 år om inte längre men aldrig någonsin på det här viset.
Hela denna sommar har jag haft det underbart varje dag med mina närmsta tjejvänner. Eric och Mattias var med istortsett varje dag och man lärde känna varandra och så.
Ju längre tiden gick blev jag mer och mer intresserad för han var så snäll, omtänksam, rolig, fin osv men aldrig att jag trodde något sånt här.
Sen var det en dag vi bestämde oss för att käka tillsammans och kolla film och där började allt! Det var nog det bästa vi någonsin har bestämt tillsammans haha.
Det var så nervöst och stramt men de gick över fort. De var en sak emellan oss som vi båda tänkte på hela tiden som nog gjorde oss ännu nervösare.
Men direkt när jag åkte därifrån kände jag bara hur hela magen pirrade och jag visste inte om de var nerver eller om de var att jag tyckte om kille.
Det var väl svårt sen när vi umgicks hela gänget och "gömma" att jag och Eric träffades på det viset men alla fick veta redan efter en vecka ungefär. Efter ett tag inledde vi ett förhållande så det var väl så det gick till.
Fanns och finns inget som får mig så glad än när han kyssar mig, håller om mig eller säger att han älskar mig. Pirrar i magen så fort jag ser honom och mår så sjukt bra.
Trodde inte jag kunde bli kär en gång till men dra mig baklänges. Detta är det bästa som hänt mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0