Tidig Fredag

Hej på er! Kvällen spenderades hos Karin med henne, Fanny, Nellie och Jennifer. Kikade Idol och hade mest damp hela kvällen. Men det är ju precis som det ska vara liksom.
Kom nyss hem för vi fick skjuts nu eftersom Fanny har samligt före 06.00 imorgon för nå Innebandy sk*t dvs. Så nu ska jag dyka ner i sängen med Cola, chips, godis och en bra film. Vart finns min levande nallebjörn nu när jag behöver en??? Emma är en slyna som är med några andra och Eric är på bandy grej. Sen någon annan nalle har jag tyvär inte beslagtagit... Först lite poker med mamma och pappa. Sicken sköööön kväll
Saknar gofisen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah kom å lägg dig i min säng !!!:D/ER

2011-10-22 @ 00:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0