Tokdag

Hej på er! Dåligt från mig och jag tänker inte ens be om ursäkt för de gör jag redan så ofta haha... Ny vecka, nya problem... Dessa Måndagar säger jag bara! Har varit en jobbig dag med mycket händelser som inte alls har varit roliga men det är bara att ta allt med ett leende på läpparna.
Som tur är dagen slut så jag kan duscha, lyxa till det med ljus för att vakna imorgon på ett bättre humör!
Imorgon har jag två ynka lektioner så jag knappt vill gå dit, känns som det är slöseri med tid bara men nej nu ska vi vara positiva. Efter skolan imorgon ska jag få umgås med älsklings allafall och det är ju helt underbart att få träffa honom. sååå glad med honom.
Emma om du ser detta (som jag vet att du gör max 5 minuter efter jag publicerar) lägg upp filmen med bilder du gjorde! pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ääääävenom en r&f bild kom mä??

2011-10-11 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0