Trött dag i hälsingland, skriver super seriöst

Hej på er! Idag har jag varit på en helt fantastisk resa med min underbart framåt, roliga och stojjiga klass.(Tröttaste resan någonsin med min roliga klass dock så är nästan alla tysta, bakåt dragen och inge stojjiga!)
Började med att vi hamnade mitt i någon skog där lärarna lurade runt oss i skogen så vi fick gå runt i tusen år. Hann se 10 olika bajshögar ungefär från olika djur, shit va kul de var......
Sedan kom vi till Iggersund där dom har ett pappersbruk som de var skit kul att gå i. Speciellt när man är smått höjdrädd och ska gå upp i massa trappar och man ser ner bara man lutar sig över räcket. Luktade även jätte gott där, ungefär som i skutskär... Alltså SKIT!
Men juste, vi åkte ju dig med geografin och naturkunskapen och ska jag vara ärlig? Jag lärde mig inte ett jävla dugg mer än att jag fick en bekräftelse på att de luktar skit på pappersbruk, att man lär gå 10000mil för att få kolla på fina utsikter och att de är något slags fiber i träd som är bra för... Ja som är bra för något.
J*VLAR VA ROLIG DAG, ÄT MIG VAD SPÄNNANDE! vill dit igen så fort som möjligt <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0