trött lista

Just nu tänker jag på vad jag tänker på haha, tänker på massa randomsaker som min telefon som uppdateras(går väääldigt segt), gossip girl och att jag måste färga håret.
När jag vaknar på morgonen blir jag väldigt deprimerad av min äckelklocka som ringer.
Min mobiltelefon är ju utan tvekan min stora kärlek.
Imorgon kommer jag att sova ut sen gå i skolan.
Ikväll skall jag kolla på Gossip Girl.
När jag bakar blir det oftast kaos annars en kladdkaka.
Sist jag grät var i fredags.
Kärlek är något jag hoppas inträder i mitt liv snart.
I somras var jag full och glad.
Jag pratar fult enligt inspelningar..
Jag lyssnar just nu på David Guetta/Avicii - Sunshine.
Jag är sämst på att uppskatta saker.
Jag är bäst på att sitta vid datorn i onödan typ. Kul liv??
Den bästa känslan är när man får saker gjorda och känslan när man börjar bli full och har en underbar kväll framför sig<3
Jag är rädd för att någon jag älskar ska dö.
När jag lagar mat blir det ingen mat. Laga mat är det tråkigaste som finns.
Jag blir störd på plugg och döden.
Jag brukar få komplimanger för mina ögonbryn typ, kul? Senaste komplimangen var för dom iallafall.
Jag glömmer aldrig AYIA NAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Jag vill höstlov och fest!!!!!!!!
Just nu tänker jag på vad jag har för skolarbeten ogjort och om jag ska kolla på en film.
När jag vaknar på morgonen försöker jag sova lite till men sover ofta för länge då.
Min mobiltelefon är den sämsta telefonen som finns tror jag haha
Imorgon kommer jag att vakna upp hos emissss kanske eller hemma och kanske få träffa min fina på kvällen.
Ikväll skall jag göra något men vet inte vad.
När jag bakar slutar de oftast med en kladdkaka annars blir de ofta bara skit av allt.
Sist jag grät var för någon dag sedan.
Kärlek är min finaste pojkvän
I somras var jag full och lycklig varje dag!
Jag pratar för mycket och så sjukt fult
Jag lyssnar just nu på Armin van Buuren feat Laura V- Drowning (Avicii remix)
Jag är sämst på att ta emot komplimanger
Jag är bäst på att säga bort mig!
Den bästa känslan när jag är med mina tjejer, älskling och några till å man känner att man är påväg att bli full. Eller när man får ett skolarbete avklarat.
Jag är rädd för att förlora någon jag älskar. Att någon ska dö eller likande
När jag lagar mat blir det köttbullar och makaroner eller donken!
Jag blir störd på plugg och folk som tror de är något och kan klanka ner på andra men tror de är perfekta själv. Okej om de är med ironi men folk som verkligen klankar
Jag brukar få komplimanger för mina ögon, mitt hår och mitt leende.
Jag glömmer aldrig Peace and Love
Jag vill ha julafton, fest och godis nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0