Trötta jag

Vad heter du: Jennifer
Ålder: 17
Vad gör du: Sitter här, borde åka till skolan.
Vad längtar du till: Julafton, sommarlov och allt roligt
Vad händer i helgen: Fredag umgås med älskling sen Lördag hoppas jag på att jag ska umgås med tjejerna eller Hanna.
Vad har du på dig: Shorts och en trött tshirt
Favoritöl: Alla öl är min favorit förutom mörk julöl.
Vad blir du glad av: Kärlek & vänner
Vad blir du ledsen av: Finns väl en del? haha
Vad ska du göra idag: Plugga
Favoritsnabbmatställe: Donken, no matter what
Vilken låt lyssnar du på nu: Hör bara ljudet från tv:n just nu
Vad dansar du till: Det som är bra fast dansae aldrig längre typ.. suuger
Vem saknar du: Ebbis
Bästa Hang-outet: Finns inga här, brukar vara donken efter en fest där man kan träffa på lite folk vid 2 tiden är Lördagnatt typ. Skit tråkigt!
Nått någon inte vet om dig: Jag har panikångest ofta över små saker och får för mig att allt är mitt fel som händer mina vänner.
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Jag-hatar-sandviken-mest-av-allt-just-nu!




HUR

Svarar du i telefonen: A hallå?
Gör du när du är kär i fel person: Öh jag vet inte. Är kär i rätt person nu så tänker inte sitta och tänka på det nu haha.
Tycker du om gul-bil-leken: Med vissa som jag vågar slå skit hårt!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 980kr
Mycket är klockan: 07.53
Hur många kontakter har du på msn: Kommer inte ens ihåg.
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus vid en film med mina tjejer typ. 

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Eric "Jadå hur var din dag då?"
Pratar du med på msn just nu? Vad är det med msn haha? Ingen. Orkar inte msn 
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? bebis
Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag vet inte namn, ålder eller något. Men jag vet ip så låt mig återkomma när jag vet vem. Ska inte bara kasta en sten ska döda på riktigt. 
Saknar du mest just nu? Fanny kanske. 
Ska du träffa imorgon? Min bebis
Sov du med senast? Ericccc
Festade du med senast? Tjejerna
Vem fick du senast sms av? Oklart haha. Eller ebba!

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Nej. Men måste tillägga att jag kan!!!
Gråtit en hel natt: Nej man ska inte överdriva
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, jag har väl testat
Gjort en bakåtkullerbytta: Jaa
Köpt lösgodis för över 50 kr: Oja!
Haft träningsvärk: Förvånar jag er nu när jag skriver ja? haha
Önskat att du var det andra könet: Nix
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nee haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0