trött lista



Senaste
Som sov i din säng: Jag
Som du pratade med: Mamma
Som du delade en drink med: Emmis
Som du gick på bio med: hmm.... jag tror att det var min mamma.
Som du gick på stan med: Min lilla Lotte.
Som skällde på dig: Det måsta varit pappa. Han gör det alltid.

Låt du hörde:
Chris Brown FT. T-Pain -Niggas in Paris Freestyle. Fråga inte hahah...
Film du såg: Due Date
Mat du åt: Våfflor
Kram: Lina i skolan tror jag
Puss: Eric
Fest: Helgen
Känslan: "orkar inte duschaaaa"
Ilska: När jag kom p åatt jag måste hämta upp tvätten, byta sängkläder. alltså känna mig som en slyna
Resa: Peace and love i somras om de räknas?
Glädje: Innan jag skulle åka hem från Stensätra igår
Dröm: Drömmer väl varle dag istortsett haha
Boken du läste: Minns inte ens haha...
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mammis
Personen du fick sms av: Eric
Gången du åt en 7-eleven korv: Jävlar, måste ha missat de. Haha!
Gången du var utomhus: Idag eller för en kvart sedan då jag gick ut med hunden.
Gången du sov: För 30 min sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några dagar sedan.
Saken du köpte:
Doooonken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0