Älskade säng

Ligger just nu i min älskade säng med äcklig feber....
Slutade efter 15:00 men mamma hämtade mig närmare 16:00 och som förlåt efter att varit forever alone i skolan en timme fick jag donken! mums. Åkte hem och har bara tagit det lungt men hittade en stor kartong från mormor med bilder så har kollat på gamla foton i säkert 2 timmar. Kommer bilder sen.
Har även gjort lite saker på rummet så kommer bilder på hur de blev sen. Nyss pratat i skype med Eric, tänk att jag redan saknar honom och de har inte ens gått två dagar... fy. Nu ligger jag och kollar på Idol med Emma i skype, så man kan ju säga att jag kollar idol MED emma. hihi hejdåååååå
Bild från skolan, söta vi är
Emma ritade idag, gullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0