Dag 2: Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv

Om ni går in på arkivet "Listor" har ni ett inlägg jag har skrivit "göra innan jag dör lista". Där har ni många saker och ska fylla på så fort jag kommer på saker. 100 Grejer ska det bli.
1. Besöka Grekland
2. Skaffa familj, hus och leva rikt.
3. Jobba som frisör / Bli av med smärtan i leder
4. Gifta mig
5. Rädda någons liv genom att skänka en kroppsdel eller liknande
6. Tatuera mig
7. Lära mig att leva med alla svårigheter/brister av ADHD
8. Fotografera bra
9. Dubbla klockan så ett dygn är 48 timmar. Så dagarna blev längre så jag kan tillbringa mer tid med min familj, släkt, farfar speciellt, mina vänner och alla nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0