Förlåååt

.......... för min usla uppdatering! Försöker nu eftersom statestiken har varit hög ett längre tag men idag har jag helt enkelt inte hunnit. I skolan är det inte super kul att blogga precis och jag har itne gjort annat än städat hemma, läst lite(plugga om man kan kalla det för de) så nu är första gången jag sätter mig ner!
Tänker vara så pass tråkig att jag bjuder på en trött lista jag hitta på Amandas blogg! Hoppas ni läser hennes blogg, för hon uppdaterar riktigt bra just nu : http://amandaeva.devote.se/

Antingen eller

1.Festa eller mysa? Oj, det beror väl helt på humöret! Men jag älskar båda två.

2.Dansa eller sjunga? Antingen eller sa vi va haha? Jag gör bådeoch så fult jag bara kan, det ägeeer

3.Klakskor eller platta? Pojkflickan själv måste väl säga platta skor. Tycker dock klackskor är snyggare men det är inte jag i ett par klackskor.

4.Skate eller hiphop? Haha... Skate om jag måste välja då

5.Bröllop eller begravning? Bröllop är väl en aning bättre haha!

6.Fin och tjock eller smal och ful? Fin och tjock

7.Toffla eller Bitches? Lite av båda. Toffel men attityd är ett måste.

8.Sola eller bada? Både och men helst sola tror jag.

9.Blond eller brunett? Brunett lär jag säga.

10.Mobil eller dator? Mobil


Senaste

1.Samtalet? Mamma

2.Strulet? Eric

3.Smset? Morsningkorsning, jag smsar aaaaldrig

4.Saken du åt? Minns inte ens, tuggummi

5.Kompisen du träffade? Pontjack och Victor var förbi en sväng och sa hej.

6.Gången du grät? Nästan två veckor sedan

7.Gången du festa? Helgen.

8.Gången du snatta något? Satt och prata om det idag, har aldrig gjort de. Bara småpengar, godis och sånt fjant av mamma och pappa haha! Skulle aldrig kunna gjort de.

9.Gången du gjorde bort dig? Dagligen så jag lägger det inte på minnet längre haha..

10.Gången du var lycklig? Jag är ganska lycklig av mig just nu haha, ful fråga


Randoms.

1.Vad kallas du för? åhnej! hm... Jenni, Jennis, Jeffis, Jeffa, jenka, jenfo, lasse, larsson och ja.. jag orkar inte ens fortsätta haha!

2.Dricker du? Pepsi Max nu hihihih. På fest ja

3.Tar du droger? Nej!

4.Hur mycket brukar du shoppa för? Shoppar för min budget. Enkelt svar: 0.. Haha tragiskt men sant för tillfället

5.Har du någon på G? G och G, ett förhållande.

6.Vad har du för betyg? ...........

7.Vad har du för slags humor? Oj haha

9.Har du någonsin varit kär? Jag är kär!

10.Dina planer för framtiden? Beror väl på hur långt fram. Men efter skolan flytta till egen lägenhet, plugga vidare men även jobba. Resa så ofta jag kan och prioritera resor före "bra" bil osv. Uppleva så mycket som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0