Forni

Det finns så mycket negativ energi överallt just nu. Det känns i varenda blick och varenda samtal. Så många i närheten som är tomma på energi eller bara deprimerade. Går in i väggen eller har börjat hata hösten redan innan den har kommit.

Det gör ont i mig. Det spelar ingen roll hur lycklig man är när alla runtom inte är det. Det påverkar för mycket. Jag verkar inte alls leva i symbios med min omgivning. När jag är olycklig är alla så energifyllda och så fort det vänder för mig vänder det för dem. Det är otroligt egentligen hur mycket ens vänners mående kan påverka. Somnade nog inte förrän fyra i natt och lyckades ändå vakna av att jag grät mer än en gång. Stängde av mitt alarm i sömnen, vet ni att jag inte har gjort det på flera år? Jag vaknar alltid. Idag vaknade jag inte. Och när jag väl vaknade var jag på det jävligaste humöret man kan tänka sig. Det släppte när jag träffade Frukostklubben men kom tillbaka i samma sekund jag satte min fot på kontoret.

 

Denna irriterande känsla inuti. Blir tokig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0