Glöm inte frågestunden några inlägg ner!

Min vackra stjärna hoppas du ligger i din säng nu och surar för att du är inne så tidigt eller att du inte har marabou. Eller kanske för att jag inte svarar dig i chatten för det krånglar. Eller kanske bara för att jag inte håller dig sällskap en Fredag som idag. Tänkte bara säga att imorgon kan jag spendera tid med dig, imorgon kan jag få dig att le bara med att öppna min trötta käft med någon konstig kommentar. Prata med dig som bara jag kan. Äta upp lite gosaker i ditt hus. Kanske bubbla. Kanske kaosa med vin någonstans. Det återstår att se! Men egentligen ville jag bara säga dig det att jag verkligen älskar dig. Trots ditt konstiga beteende många gånger då jag inte förstår mig på dig alls. Precis som du tänker om mig. Tror det är de som får oss att gå ihop, vi är så olika och så konstiga båda två så vi går ihop helt enkelt. Men jag älskar dig min levande ängel och jag är så glad att jag har dig så nära men även att du har släppt in mig i ditt stora hjärta du faktist gömmer inom dig haha. Du är en stor del av mig. En viktig, stor, irriterande, underbar, fantastisk plats. Sov gott nu så kan vi plocka lite päärbarn pääärbarn någon dag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u

2011-09-10 @ 01:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0