Ja jag har otroligt tråkigt

- Tio frågor om dig själv


Namn? Jennifer Marika Larsson
När fyller du år? 30 Mars
Några piercingar? Öronen och navel
Vad har du på dig just nu? shorts och tjocktröja
Vilken årstid är bäst? Sommaren ♥
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
Vakna upp med någon man tycker om. Gärna en sommardag och sedan frukost ute i solen!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Oj haha... Att jag står för vad jag tycker kanske
Vad är du bra på? Hm... På att vara ärlig lär jag väl säga. Dålig på att se sånt hos mig själv
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen, Släkten och vänner. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med min fina

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Ja det brukar väl vara Amanda och Ebba men det blir ju den man träffar oftast och de är nog Emma. Men sen är de tjejgänget. Fanny och de flesta i tjejgänget också.
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj, alla på sitt vis. Fanny är väl en stjärna även Nellie när hon är full hahaha.

Vem är snyggast av dina vänner? Alla vafan!

Vem är mest partyprisse? Fanny, Nellie, Therese, Rambitch och så vidareee


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
Jadå
Vem är farligast i din familj? Men jag såklart? :P

Vem ser roligast ut i din familj? Hunden hahaha. Särgubben
Vem är coolast? Farfar eller Faster
Har ni något husdjur? Hund och katt. 
Sover du oftast med? Själv haha
Roligaste kvällen med familjen? Finns många men Midsommar och julaftonar. 

10 frågor om idag

Vad har du gjort? Vaknat, ätit frukost och kollat på TV
Vad ska du göra nu? Plugga sen plocka äpplen på gården så pappa blir nöjd haha.

Har du gjort något dåligt idag? Ätit så mycket godis så jag har ont i magen...
Vad har du ätit idag? Två rostade mackor och juice. Sen tre kg godis skulle jag tro haha... fy va mätt
Har du duschat idag? Inte än
Är du trött nu? Lagomt ;)

Vad händer i morgon? Träffa Eric hoppas jag!
Går du i skolan? Jaaaaa...
Har du varit i skolan idag? Nej ledig! :D


- ANNAT
Hur mår du just nu? Mått väldigt bra ett längre tag nu, underbart!

Har du piercat dig? Svarde ju här över vart jag hade piercingar men själv har jag gjort ett av hålen i öronen. Har tre.
Är du hungrig nu? Verkligen inte!
Vad är klockan nu just nu? 14.07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, Youtube, amandaeva.devote.se

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Eric

Vem  sms:a du till senast? Eric

 


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Självfallet!
Vilket är ditt favoritband/artist?Oj, allt beroende på humör ju.
Vad gillar du för musik? Det mesta, bred smak

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja


KÄRLEK

Är du kär just nu? Absolut!

Har du kysst någon idag? Nepp
Är du romantisk?
Inte vet väl jag haha. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Troget förhållande!

Har du varit tillsammans med två samtidigt?Lågstadiet och dagis hade jag väl alltid två minst haha. Like everyone
Vem sov du senast bredvid? Eric
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Borde väl stå Eric här men de kanske är Emma? hahaha. Ne men Eric tror jag väl
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Haha vilka frågor :P
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 11 kanske. Inte så stor koll men där någonstans
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej för jag ahr inga syskon...
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Faller inte för stilen, faller för personligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0